Conducerile Secţiei de Drumuri Naţionale Târgu Jiu şi Consiliului Judeţean Gorj nu ştiu când vor dispărea gropile de pe drumurile judeţului şi aşteaptă descentralizarea pentru a putea repara şoselele.
Autorităţile din Gorj umplu cu vorbe gropile din carosabil. Conducătorii auto care achită taxe de drum sunt nemulţumiţi de felul în care arată şoselele pe care sunt nevoiţi să circule. Lucrările de reparaţii întârzie sau sunt executate cu viteza melcului, spre disperarea şoferilor care îşi distrug autoturismele. Consiliul Judeţean (CJ) Gorj a cheltuit, de la începutul iernii şi până în prezent, pentru deszăpezirea drumurilor judeţene 2,2 milioane de lei, dintr-un total de 3,3 milioane de lei, cât a fost prevăzut pentru astfel de activităţi. Cu toate acestea, ninsorile i-au prins de fiecare dată pe picior greşit pe drumari. Efectele precipitaţiilor căzute din abundenţă, fie că a fost vorba de ploaie sau de zăpadă, sunt vizibile pe aproape toate drumurile judeţene şi naţionale din Gorj. Conform statisticii realizate la nivelul CJ, în prezent, pe drumurile judeţene cu îmbrăcăminţi asfaltice, sectoarele care au suferit degradări severe măsoară 44,43 kilometri. Cele mai afectate porţiuni de drumuri judeţene sunt Brăteşti - Obârşia, Dâmbova - Copăcioasa, Ciuperceni - Tismana, Licurici - Bustuchin.
Groapă după groapă
Există şi 15,61 kilometri de drumuri judeţene pietruite grav distruse. Mai sunt şi sectoare de drum a căror stare de degradare nu este foarte accentuată, dar care generează disconfort participanţilor la trafic. Aceste sectoare de drum însumează şi ele 42,65 kilometri. Pe drumurile naţionale situaţia este şi mai gravă, mai ales că, la majoritatea, lucrările de modernizare se află abia în faza de licitaţie. La DE 79, pe tronsonul Rovinari - Bumbeşti Jiu, o firmă din Ungaria nu a reuşit să execute în doi ani decât 4,7% din lucrări,