Operatorul low cost Wizz Air este reclamat pentru că a pus în vânzare bilete la curse cu plecarea din Cluj într-o perioadă în care aeroportul este închis. Sursa: ANDREI STĂNESCU
Un cititor EVZ s-a plâns că a cumpărat bilet de avion de la compania Wizz Air pe ruta Cluj-Roma, pentru perioada 12-15 mai, pe care însă nu le poate folosi pentru că aeroportul din Cluj-Napoca va fi închis în perioada respectivă.
Conducerea companiei a decis ca zborurile să se efectueze folosind aeroportul din Târgu-Mureş, fără a-i anunţa pe clienţi în momentul în care aceştia fac comanda. Distanţa rutieră dintre cele două localităţi este de 100 de kilometri.
"A răspuns unul plictisit"
"Am rezervat un bilet de avion la Wizz Air, acum trei săptămâni, pentru cursa Cluj-Roma pentru perioada 12-15 mai. În timp ce îmi căutam locuri de cazare prin Roma pe la agenţiile locale, am aflat că toată lumea ştia de vreo lună şi e pus mare şi pe site-ul aeroportului din Cluj, că aeroportul este închis în perioada 12-15 mai. Toate zborurile au fost redirecţionate spre Târgu- Mureş.
Am sunat evident la Wizz Air - unde au un tarif exorbitant 0,63 euro/minut - şi i-am întrebat de ce m-au lăsat să fac rezervare, când toate agenţiile ştiau că Aeroporul Cluj va fi închis? Şi apoi i-am chestionat şi despre când îmi vor returna banii pentru că nu pentru asta am plătit - să decolez de la Târgu-Mureş? A răspuns unul plictisit de la Wizz Air şi a zis că probabil se va zbura din Târgu-Mureş, dar nu poate face nimic pentru mine.
Oare asta se încadrează la abuzuri din partea companiilor aeriene low cost!? Am făcut şi plângere la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului din Cluj. Sper să se rezolve ceva, pentru că acum sunt în aşteptare, nu pot să rezerv nimic, nu pot să plănuiesc nimic, pentru că cei de la Wizz dorm şi nu s-au sesizat", ne-a scr