16 aprilie, ora 16.00, este ultima zi în care tinerii talentaţi se pot înscrie în cea mai tare competiţie de advertising şi PR. „Olimpiadele Comunicării” reprezintă o competiţie naţională, adresată studenţilor sau masteranzilor care îşi doresc o carieră în domeniul comunicării profesioniste. Competiţia are patru probe: Relaţii Publice, Comunicare Instituţională, Advertising şi Comunicare Politică. Tinerii care vor să participe la un astfel de concurs trebuie să-şi formeze mai întâi o echipă de cinci membri, cu care poate participa doar la o singură probă, după care să descarce formularul de participare de pe site-ul competiţiei – www. olimpiadelecomunicarii.ro. Ca să intre în marele concurs vor trebui să treacă mai întâi de preselecţia din 22-25 aprilie. Echipele finaliste vor ajunge să lucreze fiecare cu un „client” real, pentru rezolvarea unui „brief” de comunicare. În funcţie de proba aleasă, clientul poate fi: o companie, o instituţie publică sau un om politic. Doar ca exemplu, la proba de comunicare politică, echipele au oportunitatea de a intra în „liga profesionistă” lucrând pentru oameni politici celebri, precum: Roberta Anastase, Ludovic Orban, Victor Ponta, Bogdan Olteanu, Titus Corlăţean, Adriana Săftoiu, Bogdan Ciucă sau Attila Korodi. Dincolo de spiritul competiţiei, o diplomă la Olimpiadele Comunicării reprezintă un punct tare în CV, fiind practic o rampă de lansare pentru cei care vor o carieră în comunicare. Nu în ultimul rând, premiile – în total, 4.000 de euro – nu sunt deloc de neglijat. 16 aprilie, ora 16.00, este ultima zi în care tinerii talentaţi se pot înscrie în cea mai tare competiţie de advertising şi PR. „Olimpiadele Comunicării” reprezintă o competiţie naţională, adresată studenţilor sau masteranzilor care îşi doresc o carieră în domeniul comunicării profesioniste. Competiţia are patru probe: Relaţii Publice, Comunicare Instituţională, Ad