Staţiile din Bucureşti vor atrage peste 70% din piaţa de publicitate radio, estimată în acest an la 40 milioane de euro. Cea mai mare parte din venituri revine marilor reţele, însă şi staţiile independente câştigă teren. Îşi dispută cea mai aglomerată piaţă radio din ţară, dar şi una dintre cele mai bogate din punctul de vedere al veniturilor din advertising. În acest an, cele 35 de staţii radio active în Capitală vor atrage publicitate de 28 de milioane de euro
Staţiile din Bucureşti vor atrage peste 70% din piaţa de publicitate radio, estimată în acest an la 40 milioane de euro. Cea mai mare parte din venituri revine marilor reţele, însă şi staţiile independente câştigă teren.
Îşi dispută cea mai aglomerată piaţă radio din ţară, dar şi una dintre cele mai bogate din punctul de vedere al veniturilor din advertising. În acest an, cele 35 de staţii radio active în Capitală vor atrage publicitate de 28 de milioane de euro. Cea mai mare parte din această sumă le revine, în ordine, posturilor Radio 21, Kiss FM, Europa FM, ProFM şi Radio Guerrilla. În cazul Radio 21, jumătate din veniturile din advertising sunt generate de staţia din Bucureşti, spune Claudiu Dumitrescu, director executiv al Regie Radio Music (RRM), compania responsabilă de vânzarea publicităţii pentru Europa FM, Radio 21 şi Vibe FM. Potrivit ultimelor date ale Asociaţiei pentru radio-audienţă (ARA), Radio 21 este lider în Bucureşti, cu o cotă de piaţă de 23,9%, respectiv 448.200 de ascultători. În urma sa se plasează Kiss FM, România Actualităţi, Pro FM, Europa FM, Romantic FM şi Radio Guerrilla.
New business în radio
În ultimii doi ani, Bucureştiul s-a remarcat prin cele mai multe lansări de posturi noi, dar şi prin cea mai diversificată ofertă, competiţia dintre staţiile generaliste mutându-se pe nişe