Trilulilu, cel mai accesat site românesc de divertisment, se va schimba radical începând de anul acesta, ca urmare a evoluției site-ului de user generated content într-o platformă integratoare de conținut.
Sergiu Biriș, director general Trilulilu, a anunțat relansarea și reinventarea site-ului Trilulilu, unul dintre cele mai accesate site-uri de la noi cu 2,2 milioane de vizitatori unici lunar. Compania a investit sute de mii de euro în noul Trilulilu, care se află în prezent în teste, urmând ca din octombrie utilizatorii să-l poată accesa. Varianta finală a site-ului va fi gata la începutul anului viitor.
„În două zile de navigare pe internet se creează mai multă informație decât întreg conținutul creat înainte de apariția site-urilor de user generated content. Inflația de informații și de surse de conținut, în special în zona social media, unde toți prietenii tăi devin generatori de conținut, au creat nevoia unei platforme integratoare unde să poți răsfoi cu ușurință conținut relevant, în funcție de preferințe și gusturi, de pe orice dispozitiv.Așadar, plecând de la nevoia de a aduna toate rețelele într-un loc, Trilulilu îți aduce într-un feed unic de postări tot conținutul mutlimedia (video, muzică și imagini) din feed-urile de Facebook, Twitter, YouTube, Zonga, Instagram sau Google+” se arată în comunicatul companiei.
„Am început de mai bine de un an să ne gândim la nivelul următor pentru Trilulilu, într-o lume care, de la lansarea noastră din 2007, a cunoscut o explozie de conținut, platforme și dispozitive. Noul Trilulilu a fost redesenat pentru a-ți oferi într-un singur loc tot conținutul relevant, astfel că nu vei mai pierde niciodată clipurile video, fotografiile sau melodiile de care ești mereu interesat,”a declarat Sergiu Biriș, director general Trilulilu.
Lansat în ianuarie 2007, Trilulilu a devenit rapid o poveste de succes p