Locurile de parcare din Capitala provoca dispute in Consiliul General al Capitalei. Potrivit unui proiect de hotarare, ar urma sa se renunte la locurile de parcare platite si sa se ofere acestea pe principiul "primul venit, primul servit". Proiectul urma sa fie discutat vineri, dar a fost amanat din cauza controverselor. Toate astea, in timp ce soferii se confrunta cu aceeasi problema in fiecare zi: masini multe, locuri de parcare putine, transmite NewsIn.
Potrivit legii, fiecare imobil nou construit trebuie sa aiba un anumit numar de locuri de parcare. In Bucuresti, de exemplu, primaria cere ca fiecare imobil sa aiba cel putin 60 de metri patrati amenajati pentru parcare. In caz contrar, constructorul nu primeste autorizatie pentru ridicarea imobilului. Primariile au apelat in ultimii ani la diverse solutii pentru a face loc mai multor parcari. In ciuda eforturilor, problema ramane aceeasi. In jurul blocurilor, fiecare zi inseamna o lupta pentru un loc de parcare.
Peste 700.000 de soferi bucuresteni risca sa fie amendati zilnic, pentru ca parcheaza masinile pe unde apuca. Asta, fara a-i mai pune la socoteala pe cei aproximativ 50 de mii de conducatori auto care sunt in tranzit. Motivul: parcul auto e de la an la an tot mai mare, in timp ce spatiile de parcare sunt in cel mai fericit caz aceleasi ca in perioada regimului comunist, daca nu cumva chiar s-au micsorat. Locurile de parcare din Capitala provoca dispute in Consiliul General al Capitalei. Potrivit unui proiect de hotarare, ar urma sa se renunte la locurile de parcare platite si sa se ofere acestea pe principiul "primul venit, primul servit". Proiectul urma sa fie discutat vineri, dar a fost amanat din cauza controverselor. Toate astea, in timp ce soferii se confrunta cu aceeasi problema in fiecare zi: masini multe, locuri de parcare putine, transmite NewsIn.
Potrivit legii, f