Cum puteau doi tineri obişnuiţi să-şi schimbe maşinile de lux ca pe şosete? Asta se întrebau localnicii din Bod, care erau martori la adevărate parade auto, desfăşurate pe străzile localităţii. Îndată ce poliţiştii au demascat reţeaua hoţilor de automobile de lux, condusă de hanbalistul dinamovist Gabriel Borodi (32 de ani), unii locuitori din Bod şi-au învins frica şi au făcut declaraţii interesante despre modul în care operau doi dintre membrii reţelei, Rareş şi Constantin Creţu, ambii din Bod.
Meserie veche, învăţată în
Germania
O persoană din Bod, care-i cunoaşte bine pe fraţii Creţu ne-a declarat că reţeaua funcţionează de cel puţin patru ani. O figură importantă din reţea este tatăl celor doi tineri, Dumitru Creţu, care avea un rol de consilier, a declarat sursa. „Asta e meserie veche. Dumitru Creţu a fost plecat înainte de Revoluţie în Germania, de unde se pare că a învăţat să fure maşini. Din informaţiile mele, autorităţile i-au pus interdicţie de a mai intra în ţară”, a declarat o cunoştinţă a familiei Creţu.
Localnicii au început să-şi pună întrebări în legătură cu activităţile familiei Creţu încă din 2002, când tinerii au început să se dea în stambă conducând maşini de lux. „Ne întrebam de unde au bani, pentru că unul nici măcar nu lucrează, iar celălalt o face pe bani puţini. Încă de acum patru ani au început să se dea pe stradă cu maşini tari, de lux”, a spus sursa.
Tranzacţiile se făceau şi acasă la familia Creţu
Modul în care operau hoţii de autoturisme de fiţe era cunoscut în toată comuna, spun braşovenii din Bod. „Am văzut în toţi aceşti ani că prin curtea lor s-a perindat circa 20 de maşini, toate scumpe. Maşinile nu erau duse în târg, ci racolau clienţi pe care apoi îi aduceau acasă la ei. Tranzacţiile se făceau în curtea lor sau chiar în faţa casei. Dumitru Creţu participa şi el la vânzări. Se