Nesimtire marca RDS Vad ca`s la moda scandalurile cu RDS in aceasta perioada... Zilele trecute a fost faza cu facturile RDS aruncate pe faleza din Constanta, prin Bucuresti iar probleme, acum a venit si randul Iasului.
Un coleg d`al meu a facut cerere pentru a`si monta acasa o conexiune RDS. A sunat, a vorbit cu aia de la sediu si i`au trimis un agent acasa. Pana aici nimic anormal.
Ala i`a zis ca va fi cablat in maxim doua saptamani. Dupa vreo trei saptamani, suna iar omu` la agentul RDS, sa`l intrebe de sanatate.
Raspunde agentu`, ii spune omului ca mai dureaza vreo doua saptamani. Dupa alte doua saptamani iar suna colegu`.
"In maxim doua saptamani va cablam", raspunde agentul.
"De ce ma amanati atat dom`le? Ce se intampla totusi?", intreaba colegul.
"Pai, mai dati`mi o data adresa", ii spune agentul.
Da omul din nou adresa, ala o noteaza, dupa care`i spune:
"Pai stiti, nu avem retea in zona dumneavoastra pentru ca au fost niste probleme cu locatarii, d`aia mai dureaza"
"Cat mai dureaza? O luna, doua, sase?", intreaba deranjat colegul meu.
"Cam asa ceva..."
"In cazul asta, vreau sa renunt la contract", ii raspunde omul.
"Pai nu prea aveti cum, ca`i deja semnat contractul, si exista o taxa de reziliere...", ii raspunde agentul.
Hmmm
Cum dom`le taxa de reziliere?
Iti semnez contractul, tu nu`l respecti, apoi cand eu vreau sa renunt imi ceri bani?
Cum vine asta?
Chiar asa de prosti suntem, sau OPC`ul nu mai verifica tipurile de contracte, pentru a sesiza clauzele abuzive din acestea?
Se mai poate asa ceva?
In seara asta n`a raspuns nimeni la RDS, poate maine ridica vreo duduie receptorul sa`mi spuna ca agentul era beat si nu exista asa ceva...
Pana atunci, acel agent reprezinta in continuare RDS