FAN Courier a lansat serviciul Collect Point în 153 de staţii OMV din ţară, oferind astfel clienţilor posibilitatea de a expedia colete şi plicuri din punctele de colectare amenajate în staţiile OMV.
Collect Point este un serviciu inovator oferit de FAN Courier clienţilor din toată ţara, lansat în august 2012. Serviciul permite expedierea de plicuri şi colete cu greutatea de maxim 7 kg, oriunde în reţeaua de acoperire FAN Courier. De anul acesta, OMV se alătură colaboratorilor existenţi - InMedio, Relay si 1 Minute, devenind astfel partener pentru serviciul Collect Point.
Documentul de transport se completează pe loc, în locaţia partenerului, iar plata se va efectua prin SMS. Serviciul este disponibil tuturor persoanelor care deţin un telefon mobil cu o cartelă activă în una din reţelele Cosmote, Orange sau Vodafone.
“Anul acesta am decis să continuăm proiectul început în 2012 şi să fim cât mai aproape de clienţii nostri. De aceea facem tot posibilul să găsim variante pentru ca serviciile noastre să fie disponibile oriunde şi oricând. Incepând cu această lună clienţii pot trimite colete şi plicuri din 153 de staţii OMV din ţară, eliminând astfel timpul de aşteptare a unui curier”, au declarat reprezentanţii FAN Courier.
FAN Courier este lider pe piaţă în domeniul serviciilor de curierat din România. Compania a fost înfiinţată în anul 1998 şi are capital 100% românesc. FAN Courier expediază cu cele 1.650 de maşini pe care le deţine, plicuri şi colete în toată ţara, în condiţii de maximă siguranţă, discreţie şi profesionalism, asigurând în acelaşi timp şi servicii de curierat internaţional prin parteneriate cu firme renumite la nivel mondial.
OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier din sud-estul Europei, cu activităţi în sectoarele Explorare şi Producţie, Gaze şi Energie, Rafinare şi Marketing. Grupul şi-a consolidat poziţia pe piaţa p