Un timişorean reclamă faptul că nu a putut să renunţe la un contract încheiat cu firma UPC, deşi actul prin care se angajase să plătească doi ani abonamentul îi permitea această alegere.
Traian Novac a decis să renunţe la contractul cu firma de televiziune UPC pentru că aceasta nu mai difuzează meciuri de fotbal. Pe data de 16 noiembrie 2009, bărbatul a trimis o scrisoare recomandată firmei, în care le cerea rezilierea contractului, a cărui perioadă de valabilitate obligatorie se termina la data de 28 decembrie 2009.
„Cu o lună înainte de sfârşitul perioadei în care mă angajasem să beneficiez de serviciile lor le-am notificat printr-o recomandată că vreau să închei contractul. În luna ianuarie însă, reprezentanţii UPC m-au sunat şi mi-au spus pe un ton ameninţător că nu scap aşa uşor şi că mai trebuie să plătesc 100 de lei, fără să îmi spună şi pentru ce”, ne-a spus revoltat bărbatul, care primise şi o factura de 20 de lei, pentru luna ianuarie.
Caz soluţionat după intervenţia EVZ
Reprezentanţii companiei UPC susţin că factura emisă la data de 1 ianuarie 2010 a fost anulată, în conformitate cu cererea de reziliere a contractului făcută de client.
„În luna ianuarie a primit factura din partea noastră dintr-o greşeală pe care ne-o asumăm, procesând mai târziu cererea. Acum clientul nu mai are nimic de plată. UPC cere scuze clientului afectat de acest incident”, declară Adina Deaconu, PR & Communication Specialist UPC.