Clayton Christensen, James Allworth, Karen Dillon
Cum îţi vei măsura viaţa?
Editura Publica
Traducere din engleză de Smaranda Nistor.
Creator al conceptului de disruptive innovation (inovaţie disruptivă – este vorba de o inovaţie care creează o piaţă nouă, sau îmbunătăţeşte un produs sau serviciu în moduri la care piaţa nu se aşteaptă) şi unul dintre cei mai apreciaţi teoreticieni în domeniul inovaţiei, Clayton M. Christensen a fost numit cel mai influent gânditor de business din lume. El ocupă poziţia nr. 1 în ultima ediţie a topului Thinkers 50, echivalentul Oscarului pentru teoreticienii în management şi leadership. Printre câştigătorii acestui titlu s-au regăsit de-a lungul timpului Steve Jobs, Richard Branson, Bill Gates, Peter Drucker şi Michael Porter.
Clayton M. Christensen abordează în noua sa carte, considerată de Steve Jobs singura carte de business care l-a influenţat profund, problema adevăratei reuşite în viaţă, propunând „o metodologie de analiză” pe care a testat-o ani de zile în cursul său de la Harvard.
Noutatea cărţii lui Clayton Christensen este dată de abordarea diferită faţă de modul în care unii gânditori contemporani abordează problema. „Eu nu intenţionez aşa ceva cu cartea pe care o aveţi în faţă”, spune el. „Nu există răspunsuri simple la problemele fundamentale ale vieţii. Dar vă pot oferi nişte instrumente, pe care le voi numi teorii în această carte, care vă vor ajuta să alegeţi alternativa cea mai potrivită pentru circumstanţele vieţii voastre”, adaugă Clayton Christensen.
„O strategie, fie ea de afaceri sau în viaţa personală, se creează prin sute de decizii luate zilnic în privinţa modului în care ne cheltuim timpul, energia şi banii. Cu fiecare clipă din viaţa ta, cu fiecare decizie luată despre felul în care îţi consumi energia şi banii, faci o declaraţie despre ceea ce contează realmen