Un craiovean a ajuns la capătul răbdării după ce a făcut zeci de drumuri la SC Rucom Craiova în ultimii doi ani, pentru a-şi repara automobilul aflat în garanţie, dar nici în prezent Chevroletul său nu funcţionează. Problemele craioveanului Octavian Marica au apărut la începutul anului 2006, când Chevroletul Kalos cumpărat de la Rucom Craiova nu a mai mers. La numai 12.000 de kilometri, s-a prezentat cu automobilul în service, la Rucom, iar diagnosticul a fost: defecţiune la supapa şi cilindrul 4, soluţia fiind rectificarea chiulasei, aşa cum este trecut şi în certificatul de service. După aproape trei luni, Kalosul a început să prezinte aceleaşi „simptome“. Marica a ajuns iar la Rucom, unde i s-a oferit aceeaşi rezolvare - rectificarea chiulasei. Proprietarul maşinii nu a fost de acord şi a cerut înlocuirea ei, lucru care s-a făcut, conform certificatului de service de pe 31 martie 2006. Până în decembrie maşina a mers binişor, însă, la sfârşitul anului, a început să funcţioneze din nou neregulat, cu întreruperi şi consum mare de carburant. A urmat alt drum la Rucom, în luna februarie 2007. Chiulasa motorului fiind nouă, i s-a spus că problema ar putea fi de la fişe şi un injector, care au fost schimbate. Văzând că nici aşa maşina nu a mers, clientul a cerut înlocuirea motorului. Uite chiulasa, nu e chiulasa „Când am văzut că tot nu merge, după înlocuirea atâtor piese, am crezut că singura soluţie ar fi înlocuirea motorului, însă am fost refuzat. După aceste neînţelegeri am fost nevoit să apelez la instanţa de judecată pentru o expertiză tehnică. Aşa am aflat cu stupoare, în luna septembrie a acestui an, că nu mi-au înlocuit niciodată chiulasa. Acest lucru a fost constatat şi de inginerul expert“, a povestit Octavian Marica. Abia după expertiza tehnică Rucom s-a oferit să schimbe chiulasa defectă, însă, sătul de atâtea drumuri şi „abureli“, Marica a refuzat şi