Dorind ca întreaga stagiune să se afle sub semn aniversar, marcând astfel cei 65 de ani trecuţi de la prima ridicare de cortină la Opera din Timişoara, dar şi să ofere publicului o nouă montare a unei creaţii îndrăgite din marele repertoriu universal, directorul Corneliu Murgu a gândit deschiderea „în forţă“, printr-un adevărat eveniment, atât prin punerea în scenă a romanticului Faust de Gounod, într-o montare „grand opera“, cât şi printr-o distribuţie ce cuprindea „capete de afiş“ precum basul Roberto Scandiuzzi sau soprana Nicoleta Ardelean, alături de tânărul tenor Like Xing, apreciat recent şi la concursul „Operalia-Domingo“, dar binecunoscut publicului timişorean, din spectacole anterioare. La conferinţa de presă am aflat că partitura se prezintă integral, fără „tăieturile“ tradiţionale, că regizorul şi scenograful Mario de Carlo – italian care a semnat deja câteva producţii de mare succes în acel teatru – a dorit să creeze atmosfera gândită de Goethe şi Gounod pe coordonate cumva universal valabile, aşa cum şi coregraful Răzvan Mazilu a conceput Noaptea Valpurgiei ca o „nebunie“ a celor de atunci şi de acum, dar şi că dirijorul David Crescenzi aborda pentru prima oară partitura, asemeni sopranei Nicoleta Ardelean, în timp ce Roberto Scandiuzzi preciza că revine cu mare plăcere în teatrul unde, cu prilejul evoluţiei sale din trecuta stagiune în Attila (în concert), a descoperit un mod de lucru, o ambianţă şi un ansamblu „ca în Occident“, seriozitate, profesionalism şi calitate la nivelul marilor scene pe care a cântat, de-a lungul vremii, şi alături de tenorul Corneliu Murgu, managerul Operei, ceea ce (şi) pentru renumitul solist constituia şi o plăcere şi o garanţie a unei producţii de valoare. Biletele s-au vândut cu două săptămâni înainte, cererea fiind, în continuare, enormă, o sală arhiplină aplaudând entuziast o reprezentaţie de anvergură