Captiva reprezintă soluţia ideală pentru cei care au familie numeroasă sau călătoresc cu multe bagaje, iar drumul pe care îl au de parcurs nu seamănă deloc cu autostrăzile cu taxă din Italia. Captiva este construită pe platforma Opel Antara şi, drept urmare, are multe dintre calităţile cu care ne-am obişnuit. Este spaţioasă, iar la interior are infinite spaţii de depozitare. Poţi opta pentru un portbagaj imens de peste 1.500 de litri sau poţi alege două scaune în plus.
CONFORT
Nu putem să vorbim despre confort fără să menţionăm suspensiile excelente, care atenuează şi cele mai mari gropi din carosabil, scaunele comode, dar şi direcţia care te face să manevrezi colosul de aproape două tone ca şi când ai merge cu un Spark (ca să facem o comparaţie din aceeaşi "familie"). Pentru protecţie avem o grămadă de sisteme din trei litere, printre care ABS, ESC (sistemul de control al stabilităţii), TCS (sistemul de control al tracţiunii) şi DCS (sistem de control la coborârea în pantă).
În ciuda masivităţii sale, Captiva se dovedeşte destul de sprintenă. Dovadă sunt atât senzaţia, cât şi cifrele: atinge suta în 11,3 secunde, ceea ce nu-i puţin.
Viaţa la bord este îmbunătăţită şi de ecranul LCD cu touch screen, care sintetizează toate comenzile computerului de bord de la instalaţia audio la navigaţie.
Noi am testat
Motorizare: 2,0 SOHC (turbodiesel)/ 150 CP
Viteza maximă: 182 km/h
Acceleraţie: 0-100 km/h: 11,3 s
Cutie manuală: 5+1
Consum: 8,8/7,8/6,6 l
Captiva reprezintă soluţia ideală pentru cei care au familie numeroasă sau călătoresc cu multe bagaje, iar drumul pe care îl au de parcurs nu seamănă deloc cu autostrăzile cu taxă din Italia. Captiva este construită pe platforma Opel Antara şi, drept urmare, are multe dintre calităţile cu care ne-am obişnuit. Este spaţioasă, iar la interior are infinite spaţii de d