Signal Iduna Asigurari de Viata si-a inceput oficial activitatea pe piata romaneasca a asigurarilor de sanatate, unde tinteste sa ajunga lider in 2012 cu o cota de piata de 20-25%, dupa cum a declarat conducerea companiei in cadrul conferintei de lansare.
Compania isi incepe activitatea pe piata autohtona in urma unei investitii initiale de 7 milioane de euro, urmand ca in anul 2010 sa ajunga la un capital social de 20 de milioane de euro, a declarat Sanziana Maioreanu, CEO Signal Iduna Asigurari de Viata
Romania este in continuare o tara atractiva pentru investitorii straini, in ciuda dificultatilor financiare la nivel mondial, existand totodata o cerere semnificativa pentru asigurarile de sanatate, care restrang efortul financiar al asiguratilor in contextul crizei financiare, a declarat Sanziana Maioreanu.
Compania a decis sa intre pe piata din Romania, unde „exista o cerere semnificativa pentru asigurarile de sanatate, iar noi vrem sa fim un raspuns la aceasta cerere. Apoi, Romania este o piata mare, o economie dinamica si atractiva pentru investitorii straini, in ciuda dificultatilor financiare globale”, a explicat Maioreanu.
Un alt motiv al intrarii pe piata romaneasca l-a constituit faptul ca angajatii romani doresc asigurari de sanatate, iar in 2008 acestea au fost in topul beneficiilor salariale dorite de catre angajatii companiilor din tara.
„Asigurarea de sanatate ajuta pe oricine prin restrangerea efortului financiar. Este benefica o asigurare de sanatate pentru a nu avea cheltuieli suplimentare, pentru ca nu ne imbolnavim numai in ziua de salariu, iar pe de alta parte noi romanii trebuie sa ne cenzuram consumul si nu asigurarea, care ne garanteaza pana la urma mersul mai departe in conditii optime”, a mai detaliat Maioreanu.
Maioreanu a mai spus ca studiile de specialitate realizate de compania Mednet arata ca, in 2008,