Sursa foto – Finantistii
CU FISCUL LA ȘCOALĂ. ANAF va trimite la cursuri angajații din aparatul central și teritorial pentru a învăța tehnici de comunicare externă, comunicare de criză și relații publice, contractul atribuit în urma unei licitații, cu o valoare de circa 200.000 lei, revenind unei asocieri de două firme, scrie Wall-Street.ro.
Contractu a fost atribuit, în funcție de prețul cel mai mic oferit, asocierii de firme International Consulting Expertise din București si East West Consulting din Belgia sucursala București.
Fiscul isi trimite angajatii la cursuri de comunicare externa, de criza si PR
ROMÂNIA TV CREȘTE LA RECLAME.Dintre televiziunile care contează pe telecomenzile românilor, România TV a avut în primele șapte luni ale acestui an cea mai mare creștere procentuală a volumului de audiență livrată reclamelor difuzate, față de aceeași perioadă a anului trecut: 182%. Cea mai bogată lună în publicitate a fost iunie, potrivit Forbes România.
În primele șapte luni ale acestui an, România TV a livrat clienților publicitari un volum de 22.703 puncte de audiență pe targetul comercial (Gross Rating Point – GRP’30), cu 182% mai mare decât în 2012. (Pe baza punctelor de audiență, clienții publiictari cumpără spații de publicitate TV.)
Sezonalitatea publicității la televiziuni: România TV
BILANȚ DE AGENȚII.Grupul de comunicare BBDO România, format din cinci agenții, a realizat în 2012 o cifră de afaceri de 24,95 milioane de euro, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor Publice și calculată de „Forbes România”. Agenția de publicitate Graffiti BBDO a înregistrat o cifră de afaceri de 10,74 milioane de euro, cu 6,6% mai mică decât în 2011.
Profitul net raportat la sfârșitul anului 2012 de agențiile din grupul fondat de Cristian Burci (foto) a fost de 241.882 euro, conform Ministerului Finanțelor Publice.
Bilanțu