Designul futurist al maşinii şi răgetul motorului de 4.4 litri atrag instantaneu toate privirile participanţilor la trafic. Modelul este o adevărată lecţie de tehnologie, dar costurile sunt pe măsură.
Greu sau simplu de descris o maşină care costă 130.000 de euro? Ambele răspunsuri pot fi argumentate uşor, dar realitatea comună este că noua Serie 6 Coupé se dovedeşte o maşină absolut fenomenală. Arată bestial, suceşte gâturile şi bulbucă ochii până şi pietonilor de vârsta a treia atunci când e zărită, iar domnişoarele de pe stradă se simt tentate să-ţi strecoare numărul pe telefon prin geamul abia întredeschis. Rămâne întrebarea de ce să fabrici un asemenea model în plină criză mondială, chiar dacă zona premium a fost mai puţin afectată decât mărcile de volum. Aici răspunsul chiar e simplu: pentru BMW îşi permite să facă asta. Să fim serioşi, oameni cu bani vor exista întodeauna, chiar şi după o eventuală regândire a sistemului economic actual.
Rezultatul este absolut spectaculos şi orice cuvinte sunt sărace pentru a descrie senzaţiile trăite la bordul lui 650i, mai ales că BMW oferă, indiferent de model, un feedback inconfundabil şoferului şi pasagerilor. În cazul de faţă, prima impresie puternică o ai când vezi luminile LED aprinse, tehnologie care acum echipează complet toate blocurile optice. Al doilea moment de efect vine în momentul în care acţionezi butonul de pornire a motorului, iar dinspre evacuarea dublă se aude un muget fioros. Motorul de 4.4 litri scoate 407 CP, cu un cuplu extraordinar (600 Nm), disponibil de la o turaţie specifică mai degrabă unui diesel, de numai 1.750 rotaţii.
Pe româneşte, 650i sprintează ca Usain Bolt când îi este călcată acceleraţia, te trezeşti lipit în scaun, iar transmisia automată cu opt rapoarte lucrează excelent. Practic, de-a lungul a aproape 600 de kilometri făcuţi în condiţii de oraş, autostradă şi d