Care sint principalele diferente dintre o publicatie pe hirtie si una on-line, in privinta manierei de redactare si alegere a subiectelor?
Internetul presupune o mai buna capacitate de concentrare a informatiei, dat fiind ca toate sondajele arata ca publicul tinta este unul extrem de grabit. De aceea, materialele publicate pe Internet sint deseori extrem de condensate ca informatie, in ecuatie intrind si inserarea de lnk-uri. in ceea ce priveste subiectele, acestea nu pot fi decit cele aflate pe agenda publicului-tinta, la fel ca si la o publicatie clasica, pe hirtie. in plus fata de acestea, mediul on-line iti permite „sa te joci“ cu subiecte ce pot fi ilustrate multimedia: clipuri audio/video sau galerii foto.
Cum pot fi implicati cititorii in dezvoltarea site-ului si in alegerea subiectelor?
in primul rind, feed-back-ul rapid de la cititori (prin postarea de comentarii) aduce plus valoare. Multi dintre ei completeaza deseori ceea ce redactorii/reporterii scriu, ceea ce ne bucura enorm. Alteori, cititorii corecteaza erorile. Si, nu de putine ori, ei arunca in dezbaterea publica subiecte care ii intereseaza si pe care noi, ziaristii, din diferite motive, le scapam. HotNews.ro incearca sa provoace aceste reactii prin publicarea celor mai interesante dintre comentariile cititorilor – fie sub forma unor articole de sine statatoare, fie ca update-uri la articolele deja existente.
Este profitabila afacerea? Deschiderea unui business on-line aduce si profit sau publicitatea reuseste doar sa acopere costurile?
Pina in 2006, era o afacere limitata. Speram ca 2007 sa insemne un salt, iar sperantele sint sustinute de cresterea pietei de publicitate.
Se spune ca blog-urile fac concurenta presei tiparite. Reprezinta un concurent si pentru publicatiile on-line generaliste?
Blog-urile au rostul lor si nu cred ca