Etalatorul acestei unitati nu reuseste sa sfatuiasca de bine cumparatorul, ci sa-l zapaceasca oarecum. (...) Pe culoarele largi ale „Caminului”, aproape total neamenajate, s-ar putea organiza un concurs de trotinete; cele sase vitrine gazduiesc doar cate un covor... („Flacara”, nr. 25, 22 iunie)
Anii ‘70
Mircea Albulescu, maestrul privirilor „dense”
1975 Se poate spune ca mica istorie a marii cinematografii cuprinde in esenta ei istoria acelor priviri care ne fixeaza de decenii de acolo, de sus, de pe panza. Este, cred, amintirea care se altereaza cel mai greu, amintirea care ramane scrijelita in memoria afectiva a spectatorilor peste ani si ani de zile.
De cele mai multe ori, replicile (...), vorbele rostite de actori se uita, sau se retin inexact. Privirea, insa, prin forta si precizia ei de a transmite stari sufletesti neconvertibile in cuvinte, constituie arma cea mai temeinica si de temut a actorului. (...) Cred cu sfintenie ca ceea ce defineste cu pregnanta identitatea actorului de film este privirea... (Mircea Albulescu, „Cinema”, nr. 2, februarie)
Anii ‘80
Revolta tinerilor ciupelniteni
1982 Suntem tinerii din satul Ciupelnita, comuna Dumbrava, judetul Prahova, si va rugam sa interveniti la forurile competente pentru reglementarea situatiei pe care v-o relatam. In urma cu patru ani, in satul nostru s-a dat in folosinta un camin cultural, o constructie noua, moderna. La inceput acest lacas gazduia o activitate corespunzatoare.
De catva timp, din cauza proastei intretineri, caminul a inceput sa se degradeze. In sala de spectacole ploua... Activitate culturala nu se mai desfasoara. Directorul caminului cultural, care locuieste in comuna de care apartine satul nostru, nu vine nici macar sa vada in ce stare se afla institutia de care raspunde. De biblioteca nu se mai ocupa nimeni de doi ani... („Scanteia tineretului”, 2