Chiar daca au inscris cele mai multe lucrari la festivalul din Slovenia, publicitarii romani nu au fost invitati pe podium in prima seara de premii la Golden Drum. Mai avem sanse la categoriile TV, Press, Outdoor si Radio.
Seara trecuta, la Grand Hotel Bernardin din Portoroz, au fost acordate premiile la categoriile Advertising Campaigns, Media Campaigns, Interactive, Design & Art Direction si TV & Film Promo – cele cinci categorii care fac parte din sectiunea Open Ad a festivalului, la care pot sa participe agentii din intreaga lume. Categoriile TV, Press, Outdoor si Radio, ale caror premii vor fi anuntate vineri seara, sunt rezervate exclusiv tarilor din Noua Europa.
Premiul cel mare la categoria Advertising Campaigns a fost adjudecat de TBWA\Germania cu campania “In an Absolut World”, realizata pentru Absolut Vodka. La aceeasi categorie au fost acordate si sase premii Golden Watch, agentiilor Leo Burnett DOO Belgrad, Hasan & Partners (Finlanda), MAB Berlin, Walker Werbeagen Tur (Elvetia), Publicis Mojo (Australia) si Change Integrated (Polonia).
Dintre agentiile romanesti, Leo Burnett a primit o nominalizare la categoria Advertising Campaigns, cu “The Dinosaur Exhibition Campaign”, realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa. Aceeasi campanie a fost nominalizata si la sectiunea Media Campaigns.
Golden Drum Grand Prix la categoria Media Campaigns a fost acordat agentiei poloneze Change Integrated, pentru campania “Onovalov’s Statue”, realizata pentru medicamentul impotriva mahmurelii Spectab. La aceeasi categorie au mai fost acordate sase premii Golden Drum agentiilor BBDO Stuttgart GMBH, Demner, Merlick & Bergmann (Austria), McCann Erickson Israel, Scholz & Friends (Germania), Leo Burnett Moscova. Agentiile Euro RSCG Dusseldorf, Milk (Lituania), TBWA\Germania, Smart Communications (Rusia) si Leo Burnett Frankfurt au c