Actriţa în vârstă de 19 ani, devenită celebră odată cu interpretarea rolului Hermione din seria „Harry Potter”, va reprezenta imaginea sezonului primăvară/vară 2010 a casei britanice de modă Burberry. Sursa: Burberry
1 /.
Aceasta este cea de-a doua campanie publicitară în care compania foloseşte imaginea celebrei actriţe, după aceea din sezonul toamnă/iarnă 2009-2010. În cadrul acestei noi colaborări, Emma a format echipă alături de George Craig, membrul trupei indie „One Night Only”, de Matt Gilmour, fiul componentului formaţiei Pink Floyd, David Gilmour, şi modelul Max Hurd, nepotul fostului secretar al Afacerilor Externe din Marea Britanie, lordul Hurd deWestwell, cu care tânăra a mai colaborat anterior. O prezenţă nouă este fratele actriţei, Alex, în vârstă de 17 ani.
Cu toţii vor fi imaginea a trei branduri marca Burberry - Prorsum, London şi Brit- create de Christopher Bailey, desemnat „Designerul anului 2009”.
Fotograful campaniei este Mario Testino, iar imaginile au fost realizate la Londra, într-un decor care recrea imaginea unui turn de secol 18.
Prezentarea casei Burberry din cadrul Săptămânii Modei de la Londra a constat într-o serie de rochii ultra feminine combinate cu trenciuri masculine, de genul acelora purtate de Emma în fotografiile de campanie. Bailey a readus în tendinţe clasicul trenci, pe care l-a îmbogăţit cu nuanţe delicate, în croieli drapate, împodobite cu dantelă sau transformate în jachetă. Rezultatul – femeia fatală.
„O avem din nou alături de noi pe Emma Watson, care are o frumuseţe clasică şi absolut naturală şi care, în plus, este deosebit de talentată”, a spus Christopher Bailey.