Wael El Ghadban, cel care conduce de peste 11 ani operatiunile Top Brands Distribution, unul din cei mai importanti distribuitori locali, sustine ca revenirea economiei trebuie sa capete o mai mare amploare pentru ca efectele sa se resimta si in nivelul nostru de trai.
“Va trebui ca tendinta de revenire a economiei sa se confirme si in trimestrele viitoare, sa capete o mai mare amploare, pentru ca efectele sa se resimta in nivelul nostru de trai. Un trend pozitiv al economiei, desi timid, va putea antrena noi investitii, prin cresterea increderii, lucru care sper sa genereze o dezghetare mai rapida a tuturor domeniilor de activitate”, a declarat pentru Wall-Street.ro Wael El Ghadban (foto).
Colectivul cu care lucreaza este unul tanar, care nu s-a confruntat pana acum cu o criza financiara de aceasta amploare.
“Pentru noi a fost o lectie, nu neaparat placuta, in care ne-am maturizat foarte mult, in care a trebuit sa invatam singuri atat din lucrurile bine facute cat si din greseli, din ceea ce au facut altii si din ceea ce am facut noi. In perioada de criza nu exita profesori, nu exista certitudine, nu exista experti imbatabili, piata reactioneaza diferit fata de ceea ce ai invatat si ai citit”, spune El Ghadban.
Daca inainte de criza financiara, “lucrurile erau mult mai relaxate si puteai sa faci si compromisuri”, in prezent situatia s-a schimbat, principalul cuvant fiind “precautia”.
“La nivelul Top Brands Group am realizat un plan de actiune, inca din 2008, care a luat in considerare si potentiala criza economica. Acest plan a reusit sa ne protejeze destul de mult, cred insa ca daca nu am fi ezitat sa implementam unele actiuni mai ferme, rezultatele ar fi fost mult mai bune”, afirma seful Top Brands.
In privinta posibilitatii revenirii consumului in acest an, Wael El Ghadban spera la o mentinere a consumului din punct de ved