Topul primelor cinci produse de larg consum în care românii au cea maimare încredere este condus de mărcile Heidi, potrivit studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers. Sursa: ADRIAN PÎCLIŞAN
Următoarele patru mărci din top sunt: Santal, Zewa, Granini, Bel Vita.
Sudiul a analizat "cinci piloni în funcţie de care consumatorii români cumpără produse de larg consum şi le diferenţiază de restul jucătorilor din piaţă: notorietatea mărcii, capacitatea lor de a face consumatorul să se simtă bine, încrederea în calitate, tradiţia mărcii şi raportul bun calitate/ preţ", scrie în comunicatul GfK.
Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers a fost realizat online pe 1.000 de respondenţi, în studiu fiind incluse 100 de mărci de produse la larg consum. În total, 7.500 de evaluări de mărci au fost obţinute.
Selecţia mărcilor a fost realizată pentru toate segmentele de preţ (premium, mainstream, economic, mărci private cu valoare adăugată şi mărci private din segmentul economic). Culegerea datelor a fost făcută în octombrie 2013.