Ministrul Dezvoltării Regionale şi Tursimului a declarat astăzi, în glumă, că brnadul Capitalei ar trebui să fie "o frunză mai mică, din moment ce brandul de ţară este o frunză mai mare".
Ministrul a declarat că este conştientă că orice brand ar propune, acesta ar fi criticat. "Probabil că dacă l-ar face domnul Oprescu ar fi considerat cel mai bun", a declarat Udrea.
Potrivit Elenei Udrea, turiştii străni care vin în Bucureşti pot vizita centrul istoric, Muzeul Ţăranului Român, Muzeul Satului, dar şi zonele din jurul Capitalei.
Ministrul a prezentat astăzi, la sediu, un plan de marketing al Capitalei, care va arăta principalele direcţii de promovare. "Am cerut o creştere medie anuală a numărului de turişti cu 4,5%, o creştere medie a înnoptărilor de peste 6,8% şi o creştere a notorietăţii Capitali pe cel puţin trei pieţe ţintă cu cel puţin 15%", a spus Udrea.
Ea a adăugat că din cercetările pentru planul de marketing realizate de compania franceză Detente Consultants reiese că Bucureştiul trebuie să atragă şi alte segmente de turişti, în afara celor de business, precum vizitatori interesaţi de turismul cultural, de cel de sănătate, de evenimente şi de tip city-break.