RECLAMELE PENTRU COPII.Pe nișa televiziunilor pentru copii și tineret, Disney Channel a livrat clienților publicitari cel mai mare volum de audiență, în primele nouă luni ale acestui an. Disney Channel este lider detașat în vânzările de publicitate, fiind urmat de Cartoon Network, Minimax și Boomerang, scrie Forbes România.
În primele nouă luni ale acestui an, Disney Channel a furnizat un volum de audiență pentru reclamele difuzate de 13.796 Gross Rating Points pe targetul comercial (GRP’30). Bugetul este mai mare cu 4,4% decât cel înregistrat anul trecut. (Pe baza punctelor de audiență – GRP’30, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)
Reclamele care îi caută pe părinți la televiziunile pentru copii
CONCURS DE FELICITĂRI.Agenția DDB România a lansat brieful pentru premiul special Tânărul Creativ al Anului, care va fi oferit pe 2 decembrie a.c., în cadrul galei ADC*RO Awards 2013, anunță Forbes România.
Competiţia Tânărul Creativ al Anului 2013 este organizată de către Art Directors Club România și The Institute și este suţinută de DDB România.
Competiția se adresează tinerilor profesionişti, care activează în industria de marketing si comunicare şi nu au depăşit vârsta de 28 de ani.
Aceștia trebuie să realizeze o felicitare digitală de final de 2013, care să fie ușor de distribuit online și care să vorbească într-o manieră creativă despre echipa DDB România.
Art Directors Club România premiază Tânărul Creativ al Anului 2013
ACȚIUNILE TWITTER, ÎNCOTRO? Peter Garnry, strategist equity, Saxo Bank, estimează că prețul acțiunilor rețelei sociale va tinde să scadă anul viitor, scrie Dailybusiness.ro.
“În urma drumului de succes parcurs de managementul Twitter în orientarea investitorilor instituționali, cererea a fost atât de mare, încât acțiunile au fost de 30 de ori suprasubscrise înainte de