Dar supracontrol pe personal inca n-am pomenit, fapt care pare sa aiba sistem, pentru ca nu-mi pot imagina ca nasul-colector de bancnote verzi o face de capul lui, dublind sau triplindu-si venitul lunar! Mai mult ca sigur, sefii de prin birouri, ai de stabilesc nasii, primesc si ei partea lor, alta explicatie nu vad! Evolutie prin involutie... Din cauza scumpirii biletului, din cauza intirzierilor de 3-4 ore ale singurului tren direct pina la Viena, dar mai ales din cauza faptului ca in decembrie 2008, in urma grevei "ceferistilor" maghiari, a trebuit sa merg pe banii mei - inca 50 de euro! - de la Arad pina la Viena (solutia CFR: toti banii inapoi ori sa ma descurc...), ma lasasem de mers cu trenul in Germania. Ei bine, saptamina trecuta am recidivat: mi-am luat din nou un bilet Sparpreis Deutschland, si asta din trei motive: pentru ca mi se deconteaza; pentru ca pe ruta stabilita de la Iasi la Edenkoben (Renania Palatina) in decursul celor 30 de zile cit e valabil biletul pot opri ori de cite ori si oriunde vreau, si astfel am posibilitatea sa trag de la Stuttgart o fuga pina la ai mei, iar la Viena, de exemplu, pot face o halta de o zi ca sa vad un prieten, sa joc un tenis de masa cu el, sa respir aer vienez...; in fine, chit ca aveam optiunea de-a merge cu avionul (Bucuresti-Stuttgart), eu unul prefer trenul - cu toate orele in plus pe drum, mi se pare mai putin stresanta calatoria cu trenul, poti citi o carte sau/si citeva ziare si reviste, plus ca nu exista limita la bagaje... Ei bine, nu mica mi-a fost mirarea sa constat ca pomenitul tren direct pina la Viena, Dacia Express, pleaca mai nou la 14.45 din Bucuresti ca sa ajunga tot pe la 9.00 dimineata, a doua zi, la Viena! Ehei, acum citiva ani pleca pe la ora 17.00, iar ultima data cind am "servit" Dacia Express cred ca ora de plecare era pe la patru dupa masa - ce-am mai evo-, pardon: involuat! Rugaciuni speci