Nissan România, importatorul mărcii nipone pe piaţa locală, a înregistrat o creştere a cotei pe piaţa autovehiculelor de import de la 1,2 la 2,1% în anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie, potrivit oficialilor companiei. În intervalul 1 aprilie 2010 - 31 martie 2011 Nissan a comercializat pe piaţa locală aproape 1.700 de autovehicule, în creştere cu circa 50% faţă de anul fiscal anterior, în contextul în care piaţa auto a înregistrat o scădere de 13%. În acest interval, cel mai bine vândut model a fost Qashqai, crossoverul compact al gamei, cu 776 de unităţi. În primul trimestru al acestui an vânzările Nissan pe piaţa locală au avansat cu aproape 120%, la 285 de unităţi, cel mai bine vândute modele fiind Qashqai, cu 160 de maşini, urmat de Juke, SUV-ul de clasă mică al constructorului, cu 71 de unităţi.
Nissan România, importatorul mărcii nipone pe piaţa locală, a înregistrat o creştere a cotei pe piaţa autovehiculelor de import de la 1,2 la 2,1% în anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie, potrivit oficialilor companiei. În intervalul 1 aprilie 2010 - 31 martie 2011 Nissan a comercializat pe piaţa locală aproape 1.700 de autovehicule, în creştere cu circa 50% faţă de anul fiscal anterior, în contextul în care piaţa auto a înregistrat o scădere de 13%. În acest interval, cel mai bine vândut model a fost Qashqai, crossoverul compact al gamei, cu 776 de unităţi. În primul trimestru al acestui an vânzările Nissan pe piaţa locală au avansat cu aproape 120%, la 285 de unităţi, cel mai bine vândute modele fiind Qashqai, cu 160 de maşini, urmat de Juke, SUV-ul de clasă mică al constructorului, cu 71 de unităţi.