Adunarea Generala a BRAT a adoptat, joi, schimbarile de regulament si statut propuse in urma cu doua saptamani de Consiliul Director al Biroului, schimbari prin care aceasta institutie se delimiteaza de practicile incorecte in negocierea spatiilor publicitare de catre grupurile de presa ce includ si posturi TV si presa scrisa sau online. Tot joi, Silviu Ispas a fost reales presedinte BRAT, institutie care si-a desemnat si un nou Consiliu Director in care numarul reprezentantilor zonei online a crescut, practic, de la 1 la 5, dintr-un total de 13 membri.
Informatia pe scurt:
Schimbarile adoptate de BRAT raspund propunerilor adoptate de Consiliul Director in urma unei scrisori prin care Catalin Tolontan reclama practici incorecte in negocierea spatiilor publicitare, de catre grupuri media mari.Tolontan: "Deciziile sunt mai degraba o declaratie de onoare, decat o obligativitate", dar arata distantarea BRAT de relele practici de pe piata mediaCalin Rotarus: "discutia de fond a fost: ce este BRAT? O asociatie care doar masoara trafic si audiente, sau care promoveaza interesele pietei?"In Consiliul Director al BRAT sunt, in prezent, cinci reprezentanti ai mediului online. Dragos Roua: dintre acestia, trei sunt antreprenoriSchimbarile aduse regulamentului BRAT au fost adoptate asa cum au fost propuse de Consiliul Director al BRAT la 13 martie, in urma unei scrisori transmise de Catalin Tolontan, care reclama practici incorecte din partea unor grupuri media mari, precum Media Pro sau Intact.
Atunci, CD al BRAT a propus includerea in statutul Biroului a unui nou obiectiv, potrivit caruia membrii BRAT pot realiza recomandari la tranzactionarea spatiului publicitar si sa ia decizii in acest sens pe baza rezultatelor de audienta print si online furnizate de asociatie. O alta recomandare a fost ca membrii BRAT sa nu incurajeze practicile de tranzaction