Elmec Romania, distribuitorul brandului Nike la nivel local, estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro, in crestere cu 18% fata de anul anterior, principalii factori fiind dezvoltarea constanta a pietei, care a determinat investitii in crearea de noi spatii comerciale de tip mall sau galerii comerciale.
Elmec Romania, distribuitorul brandului Nike la nivel local, estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro, in crestere cu 18% fata de anul anterior, principalii factori fiind dezvoltarea constanta a pietei, care a determinat investitii in crearea de noi spatii comerciale de tip mall sau galerii comerciale.
"Desi retailul detine cea mai importanta pondere in totalul vanzarilor, in evolutia ultimului an am observat o modificare in structura vanzarilor, in directia cresterii accelerate a vanzarilor prin magazine multibrand. Mai mult de atat, s-a observat ca, la nivel general, incepem din ce in ce mai mult sa ne transformam intr-o societate de consum, iar consumatorul sa-si diversifice constant nevoile si asteptarile fata de un produs", a declarat pentru ZF Andreea Vasile, marketing coordonator al diviziei de sport in cadrul Elmec Romania.
Expansiunea retailului in Romania a determinat compania sa adauge pe lista de prioritati intre cinci si zece magazine pana la finele acestui an, in functie de proiectele de centre comerciale finalizate in Bucuresti si in tara.
"Investitia intr-un magazin poate varia intre 50.000 de euro si cateva sute de mii de euro, in functie de tipul magazinului (brandul/brandurile care vor fi comercializate in interiorul acestuia), segmentul de cumparatori, locatia magazinului sau suprafata comerciala", spune Vasile.
Noile unitati vin sa completeze lantul de 40 de magazine pe care compania Elmec Romania le opereaza la nivelul int