Deputaţii au adoptat, miercuri, noua lege a publicităţii stradale, iniţiată în 2010. Legea privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate a fost adoptată cu majoritate de voturi, într-o versiune asemănătoare celei iniţiale, scrie b1.ro.
Legea se aplică administraţiilor publice centrale şi locale, dar şi persoanelor fizice şi juridice, active în domeniul publicităţii.
Prin această lege sunt introduse restricţii privind publicitatea stradală, de la cele referitoare la dimensiunea suporturilor publicitare, la cele privind atribuirea spaţiilor prin licitaţie publică.
Camera Deputaţilor este for decizional în cazul acestei legi, care a fost reexaminată şi adoptată de Senat pe 25 martie.
Deputaţii au adoptat, miercuri, noua lege a publicităţii stradale, iniţiată în 2010. Legea privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate a fost adoptată cu majoritate de voturi, într-o versiune asemănătoare celei iniţiale, scrie b1.ro.
Legea se aplică administraţiilor publice centrale şi locale, dar şi persoanelor fizice şi juridice, active în domeniul publicităţii.
Prin această lege sunt introduse restricţii privind publicitatea stradală, de la cele referitoare la dimensiunea suporturilor publicitare, la cele privind atribuirea spaţiilor prin licitaţie publică.
Camera Deputaţilor este for decizional în cazul acestei legi, care a fost reexaminată şi adoptată de Senat pe 25 martie.