A fost învăţătoare în Brăila, iar de peste trei ani este beauty consultant la cea mai veche parfumerie din Ploieşti.
Născută în Brăila, Silvia Pârvulescu duce dorul oraşului, dar, mai ales, al Dunării. "La Brăila, lumea era mai molcomă, pe când aici, oamenii par mereu grăbiţi, iar stilul de viaţă se apropie foarte mult de cel din Bucureşti, este mereu alert", a remarcat Silvia. A renunţat la postul de învăţătoare din oraşul natal pentru a urma facultatea în Ploieşti. L-a cunoscut pe soţul său şi nu a mai plecat din oraşul petrolului, unde s-a şi angajat ca beauty consultant la Ina Center, prima parfumerie deschisă în Ploieşti după Revoluţie. Cum a ajuns un contabil să fie consilier la un magazin de cosmetice explică tot Silvia: "Această meserie îmbină două lucruri care îmi plac foarte mult: comunicarea cu oamenii şi produsele de înfrumuseţare".
Într-un univers dominat de mirosuri condimentate, florale, fresh sau fructate, Silvia este "ghidul" în alegerea celei mai potrivite esenţe pentru fiecare persoană în parte. Pentru aceasta, a urmat numeroase cursuri şi seminarii despre produsele din parfumerie. "Sunt persoane fidele unui singur parfum toată viaţa şi sunt altele care le schimbă des, în funcţie de dispoziţie. Ca idee, trebuie făcută clar distincţia între un parfum de seară şi unul de zi, pentru că nu poţi mirosi la birou astfel încât să-i deranjezi pe ceilalţi printr-o aromă prea puternică. Noi încercăm să ajutăm orice client să-şi găsească nota olfactică care să-l reprezinte", spune Silvia Pârvulescu.
Soţii, cumpărători neinformaţi
Pregătirea în domeniu este foarte importantă chiar şi la recomandarea unei creme sau a unui produs de machiaj. "Trebuie să ştii să determini tipul de piele al fiecărui client sau culorile care îl avantajează. A-i vinde o cremă nepotrivită poate fi echivalentul unui dezastru", este perfecţionistă beauty consultan