Până acum, durata maximă a înregistrărilor video care puteau fi postate pe YouTube era de 10 minute, însă această capacitate a crescut recent la 15 minute. Pentru a marca evenimentul, pagina web a iniţiat un concurs denumit "15 minute de celebritate".
Potrivit Agerpres, este vorba de o competiţie prin care YouTube îi invită pe fani să profite la maximum de cele cinci minute suplimentare, printr-o înregistrare video în care să arate ceea ce ar dori ca lumea să ştie despre ei, potrivit unei note de presă emisă de pagina web.
Data limită de postare a înregistrării este 4 august, iar titlul trebuie să conţină sintagma "yt15minutes". Ulterior, YouTube va posta înregistrările video selecţionate în formatul unui anunţ, pe pagina iniţială a portalului, potrivit comunicatului.
Până acum, durata maximă a înregistrărilor video care puteau fi postate pe YouTube era de 10 minute, însă această capacitate a crescut recent la 15 minute. Pentru a marca evenimentul, pagina web a iniţiat un concurs denumit "15 minute de celebritate".
Potrivit Agerpres, este vorba de o competiţie prin care YouTube îi invită pe fani să profite la maximum de cele cinci minute suplimentare, printr-o înregistrare video în care să arate ceea ce ar dori ca lumea să ştie despre ei, potrivit unei note de presă emisă de pagina web.
Data limită de postare a înregistrării este 4 august, iar titlul trebuie să conţină sintagma "yt15minutes". Ulterior, YouTube va posta înregistrările video selecţionate în formatul unui anunţ, pe pagina iniţială a portalului, potrivit comunicatului.