Frunza, unul dintre elementele principale din noul logo al campaniei Ministerului Turismului, care promovează turismul în România, seamănă izbitor cu logoul unui proiect de transport internaţional. Într-un comunicat de presă, ministerul anunţa că la elaborarea acestui proiect au colaborat numeroşi reprezentanţi ai mediului privat şi ai instituţiilor publice, informează Realitatea.net.
"Change Transport este un proiect englezesc, de autobuze ecologice, s-ar spune că primul ar apărea pe Heatrow anul acesta", scrie piticu.ro. Siteul apartine unei companii irlandeze care furnizează soluţii de management a flotelor de autobuze: gps tracking, passanger information.
Totodată, logoul ar fi putut fi cumpărat, contra sumei de 250 de dolari, de pe un site care conţine o bază de date cu poze.
Brandul turistic al României, cu sloganul "explore the Carpathian garden", care a fost lansat joi la Shanghai, invită la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu, care amintesc de natură, soare şi mare, declară surse din turism.
În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu, conform Mediafax.
Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare, care seamănă izbitor cu cel al Change Transport.
Frunza, unul dintre elementele principale din noul logo al campaniei Ministerului Turismului, care promovează turismul în România, seamănă izbitor cu logoul unui proiect de transport internaţional. Într-un comunicat de presă, ministerul anunţa că la elaborarea acestui proiect au colaborat numeroşi reprezentanţi ai mediului privat ş