Cricul este noul actor din ultimul spot pentru Renault. Prin umanizarea uneltei, creativii agenţiei Publicis încearcă să transmită mesajul: "Renault este o maşină fără probleme"
Cricul este noul actor din ultimul spot pentru Renault. Prin umanizarea uneltei, creativii agenţiei Publicis încearcă să transmită mesajul: "Renault este o maşină fără probleme"
Reclama de 30 de secunde porneşte de la ideea că automobilul nu necesită reparaţii în service nici chiar la 150.000 de kilometri, explică oficialii agenţiei. Conform unor estimări din piaţă, bugetul de producţiei al clipului este de aproximativ 100.000 de euro.
"Cele 30 de secunde ale spotului redau călătoria plină de încercări a micului cric aflat în căutarea maşinii despre care auzise că nu prea ajunge în service. Mânat de curiozitate, personajul nostru înfruntă oraşul pentru a o vedea măcar o dată.
Cricul reuşeşte, în sfârşit, să îşi vadă visul cu ochii. Pentru o secundă şi doar atât... Deznodământul este unul cvasifericit: găseşte maşina, dar nu o poate atinge", povesteşte Răzvan Căpănescu, director de creaţie la agenţia Publicis.
Mixul de marketing este format dintr-un spot tv, un spot radio, print şi mai multe materiale promoţionale.
Echipa de creaţie este formată din Răzvan Căpănescu (director de creaţie), Dan Frînculescu (copywriter), Raluca Băraru, Vali Petridean, Cristina Gârlan (art director), Cătălin Albu (account director).
Filmarea a durat două zile, iar animaţiile 3D au fost realizate la un studio din Germania. Coloana sonoră a fost creată de compozitorul Eduard Cârcotă.
Agenţia Publicis România a câştigat contul Renault anul acesta după ce a participat la un pitch (care poartă numele de "ring") împotriva fraţilor lor, Publicis Turcia şi Publicis Rusia.