Românii nu se pot bucura în acest an de SIAB, dar pasionaţii de automobile pot vizita o expoziţie cu mult mai fastuoasă, în septembrie, la Frankfurt: IAA 2009. Supranumită „motorul industriei auto europene”, Germania este gata să arate că îşi merită pe deplin renumele, chiar şi în vremuri tulburi. La Salonul Auto de la Frankfurt (IAA), care îşi va deschide porţile pe 17 septembrie, marii producători germani pregătesc o demonstraţie de forţă menită să facă ui
Românii nu se pot bucura în acest an de SIAB, dar pasionaţii de automobile pot vizita o expoziţie cu mult mai fastuoasă, în septembrie, la Frankfurt: IAA 2009.
Supranumită „motorul industriei auto europene”, Germania este gata să arate că îşi merită pe deplin renumele, chiar şi în vremuri tulburi. La Salonul Auto de la Frankfurt (IAA), care îşi va deschide porţile pe 17 septembrie, marii producători germani pregătesc o demonstraţie de forţă menită să facă uitată, pentru câteva zile, situaţia dramatică prin care trece una dintre cele mai puternice industrii mondiale.
Lipsiţi de ediţia din 2009 a Salonului Internaţional de Automobile Bucureşti (SIAB) - care a fost anulată pentru că mulţi importatori autohtoni au preferat să taie din propriul buget costurile de participare - românii pot afla direct din Germania care sunt modelele pe care le vor putea achiziţiona anul viitor, dar şi cum se pregătesc marii producători pentru a fi în pas cu „revoluţia verde” care va începe în numai câţiva ani. Pentru cei cu adevărat pasionaţi, costurile unei deplasări la Frankfurt pentru acest eveniment nu depăşesc cinci sute de euro, incluzând aici transportul cu avionul şi deplasările locale, cazarea pentru două zile şi accesul în expoziţie. Cu siguranţă însă, evenimentul va fi mediatizat îndelung şi de presa autohtonă, astfel încât, chiar şi din fotoliul de acasă, veţi putea afla cam tot ce mişcă în halele imen