Este greu de crezut ca britanicii vor lansa o campanie de promovare in care ziarele din Romania vor publica reclame in care sa spuna ca in Marea Britanie ploua si nu se gasesc locuri de munca bine platite, aceasta initiativa nefiind decat un zvon, a declarat pentru Wall-Street.ro, Catalin Dobre, executive creative director in cadrul agentiei de publicitate McCann Erickson.
Guvernul britanic planuieste sa lanseze o campanie negativa in Romania si Bulgaria prin care sa evidentieze dezavantajele vietii britanicilor pentru a-i determina pe cetatenii celor doua tari sa nu plece in Marea Britanie din 2014, dupa ce vor fi anulare restrictiile de munca impuse romanilor si bulgarilor.
"Va rugam nu veniti in Marea Britanie. Ploua, joburile sunt putine si prost platite", ar fi mesajul campaniei, scrie The Guardian in editia online. Acest plan figureaza intre alte optiuni, ca inasprirea accesului imigrantilor din Uniunea Europeana (UE) la servicii publice sau "deportarea" celor care nu gasesc un loc de munca intr-un termen de trei luni, potrivit publicatiei, conform Mediafax. Citeste si:Dobre, McCann Erickson: In publicitate este ca in fotbal. Toti cred ca pot sa faca reclame si ca au ideiMcCann Erickson si Saatchi&Saatchi iau primele premii pentru Romania la Cannes Lions 2012Vacanta in cel mai nordic punct din Danemarca, unde se intalnesc Marea Baltica si Marea Nordului
"Pare mai degraba un zvon, un stunt de PR (n.red. actiune pentru a atrage atentia), care deja a livrat mesajul ca britanicii nu vor un val de muncitori romani. Si asta fara vreo campanie reala despre dezavantajele Marii Britanii. Greu de crezut ca o sa vedem ad-uri prin ziarele din Romania care sa ne spuna ca la Londra ploua non-stop. Poate mai degraba niste spoof-uri (n.red. parodii de reclame) cu <