În luna mai, Acasă TV a ajuns a doua televiziune din mediul urban, în prime time, datorită telenovelei de mare audienţă "Inimă de ţigan" Sfârşitul sezonului fotbalistic nu a putut
În luna mai, Acasă TV a ajuns a doua televiziune din mediul urban, în prime time, datorită telenovelei de mare audienţă "Inimă de ţigan"
Sfârşitul sezonului fotbalistic nu a putut frâna căderea audienţelor tv din luna mai. Ultimele meciuri din Liga I şi din competiţiile europene n-au reuşit să-i reţină pe români în faţa micilor ecrane.
În locul televizoarelor, orăşenii au profitat de vremea bună pentru activităţi specifice anotimpului... Altfel spus, căldura a fost mai tare decât fotbalul, principalul furnizor de rating pentru multe posturi tv. În aceste condiţii, audienţele televiziunilor au scăzut uşor, cu o excepţie: Acasă TV.
În luna mai, audienţa medie a postului Acasă TV a fost de 186.000 de telespectatori pe minut (1,6% rating, all-urban), conform măsurătorilor companiei GfK România. Cu această cifră, postul aparţinând americanilor de la CME devine a doua televiziune în sondajele de audienţă, devansând "la mustaţă" Antena 1. Acesta a înregistrat o audienţă medie de 180.000 de telespectatori pe minut (1,6% rating).
Diferenţa de 6.000 de telespectatori se află în marja de eroare, aşa încât ar fi hazardat "să proclamăm" victoria lui Acasă TV. Mult mai important este de semnalat faptul că, faţă de luna aprilie, Acasă TV a câştigat în luna mai doar 2.000 de telespectatori, în timp ce programele Antenei 1 au pierdut 19.000 de privitori în mediul urban.
CME, lider în sondajele de audienţă
În prime time (intervalul orar 19-23), audienţa postului destinat femeilor a cunoscut un salt spectaculos faţă de luna precedentă, de 48.000 de telespectatori, ajungând la o medie de 522.000 de privitori pe minut în mediul urban. În schimb, Antena 1 a pierdut