Colecţiile vestimentare limitate lansate de vedete pentru marile lanţuri de magazine vor continua să producă isterii în rândul clienţilor şi în acest an. După Karl Lagerfeld, Madonna şi Colecţiile vestimentare limitate lansate de vedete pentru marile lanţuri de magazine vor continua să producă isterii în rândul clienţilor şi în acest an. După Karl Lagerfeld, Madonna şi Stella McCartney, e rândul solistei Lilly Allen să dea eticheta. Lilly Allen nu a fost, poate, cea mai bună artistă anul trecut, dar un lucru este sigur: ţinutele ei îi vor vinde discurile. Aşa se face că, după ceremonia de miercuri de la Brit Awards, deşi a pierdut la toate categoriile la care fusese nominalizată, cântăreaţa de 21 de ani a monopolizat atenţia fanilor şi a presei, lăsându-şi pantofii sport acasă şi apărând într-o rochie de mătase verde aprins şi pantofi cu toc cui. Mai mult de atât, Lilly a anunţat că va face designul următoarei colecţii din lanţul de magazine New Look. Colecţia va conţine o serie limitată de rochii şi accesorii şi va fi lansată pe 9 mai în 312 magazine New Look din Franţa, Arabia Saudită şi Belgia. Nimic nou. Colaborarea Lilly Allen - New Look este ultima anunţată dintr-o serie de astfel de asocieri celebre între vedete şi lanţuri de magazine de haine, care caută astfel să-şi crească notorietatea şi, implicit, vânzările. Astfel, luna viitoare, celebrul lanţ de magazine H&M va lansa colecţia M by Madonna, o linie creată în colaborare de Madonna şi de designerii H&M. Şi top-modelul Kate Moss va lansa, pe 1 mai, o serie limitată de 90 de piese vestimentare pentru magazinele Topshop, o colecţie despre care presa britanică afirmă că este "cea mai aşteptată din toate timpurile".
Rita Clifton, director al firmei de consultanţă Interbrand, afirmă că marile vedete nu se asociază cu branduri poziţionate sus, ci cu brandurile populare. PR-ul de care se bucură atât maga