In ultima saptamana din luna octombrie, rata de interactiune a fost de 6,5% pentru pagina de Facebook a lui Obama si de 14,4% pentru Romney, arata o analiza realizata de agentia de relatii publice GolinHarris Bucuresti.
“Conturile de Facebook si Twitter ale Presedintelui Barack Obama au mai trecut printr-o campanie electorala, deci au beneficiat de un buget de promovare in plus, iar acest lucru este evident in numarul total de fani (Facebook: mai mult de 31.800.000; Twitter: peste 21.700.000). Pe de alta parte, paginile lui Mitt Romney (Facebook: peste 12.000.000; Twitter: mai mult de 1.700.000) par ca dispun de un buget actual de sustinere mai mare sau de o viralizare sporita. De exemplu, in ultima saptamana din octombrie, pagina de Facebook a lui Romney a inregistrat cu 568.159 mai multe like-uri decat pagina lui Obama,” a spus Valeriu Ispir (foto), manager pentru domeniul digital in cadrul GolinHarris.
In ciuda faptului ca paginile lui Romney au avut o implicare mai mare, datele recente oferite de platforma de monitorizare a conversatiilor pe Facebook, dezvoltata de reteaua sociala in colaborare cu CNN arata ca, pentru ultimele sapte zile, Obama a avut in medie cu 74% mai multe persoane unice care l-au mentionat, decat Romney.
In cadrul zilei de astazi balanta s-a inclinat covarsitor in favoarea lui Obama, care a inregistrat de 2,5 ori mai multe persoane care au generat buzz in jurul lui.
Pe Twitter, candidatul catre care utilizatorii au facut cel mai des trimitere in ziua alegerilor a fost Obama. Citeste si:Cum s-a vazut lupta prezidentiala din SUA in Social Media?Prima reactie a lui Obama dupa ce a fost reales PRESEDINTE al SUASite-uri, bloguri si conturi Twitter de urmarit in timpul alegerilor din SUA
Indexul Topsy care analizeaza preferinta publicului alegator prezent pe Twitter pentru unul sau celalalt dintre candidati