Alina si Eric Kish, CEO-ul Smartree Romania, respectiv vicepresedintele pe companiile de servicii si functiuni suport din cadrul grupului Rompetrol, au decis sa lanseze anul acesta, pe 27 aprilie, un soft de resurse umane, tocmai pe piata americana, cea mai lovita de criza financiara, proiect in care au investit pana acum 2,5 milioane de euro.
Momentul este unul "superb" spun cei doi, iar pe termen mediu afacerile doar din acest nou produs ar putea fi de 10 milioane de euro.
Eric Kish, care pana de curand a ocupat functia de vicepresedinte pe retail al grupului Rompetrol, este de zece ani implicat in piata serviciilor pentru segmentul de resurse umane.
"Acum zece ani am infiintat un site de reurse umane care a fost vandut in 2004 catre Best Jobs. Ideea pentru acest site a pornit de la niste probleme cu care ma confruntam in viata de zi cu zi: recrutarea costa o caruta de bani. Mai departe, cand eram director la Petromidia erau mari probleme de personal si mi-am dat seama ca nu exista la acel moment pe piata o companie prin care sa poti externaliza activitatile adminstrative de personal si salarizare. Abia in 2003 a fost pus pe picioare brandul Smartree", spune Eric Kish, presedintele grupului de firme Smartree.
Anul trecut, grupul de firme Smartree, detinut de familia Kish, care reuneste trei companii distincte, a ajuns la afaceri de 10 milioane de euro si la o rata a profitului operational de 32%. Pe scurt, firmele din grup sunt urmatoarele: Smartree care se ocupa de servicii de outsourcing pentru procese de resurse umane cum ar fi salarizarea si administrarea de personal, Smartree Management Services se ocupa de leasing de personal, iar Smartree Technologies este compania care a pus pe picioare produsul care urmeaza sa fie lansat la sfarsitul lunii aprilie in SUA, softul MyStaff. Pentru crearea acestuia au lucrat circa 25 de tineri absolven