Târgul Ambiente, desfăşurat la Frankfurt - cea mai importantă manifestare în domeniul bunurilor de larg consum - a demonstrat un interes sporit al consumatorilor pentru decoraţiuni şi articole de uz casnic.
La ediţia din acest an s-a înregistrat un număr sporit de vizitatori faţă de ediţiile anterioare. "Consumatorii sunt tot mai dispuşi să cheltuiască sume de bani pentru a-si spori confortul în casă şi pentru a avea interioare mai frumoase", a declarat Detlef Braun, membru al Consiliului Director al Messe Frankfurt, organizatorul evenimentului.
Printre tendinţele conturate se poate remarca stilul prietenos al decorurilor de interior propuse, personalizarea, precum şi apetitul pentru produse de serie mică, cu şarm individual şi valoare
înaltă de utilizare.
Design, inovaţie şi calitate
Este de netăgăduit faptul că oferta de produse pentru casă, fie ele decoraţiuni, accesorii, aparate electrice sau articole casnice, este foarte mare, numai dacă ne gândim, de exemplu, la câte tipuri şi modele de farfurii putem alege sau la faptul că există nu mai puţin de patru tipuri de cuţite doar dintre cele pentru tăiat brânza. Într-un fel, este şi normal să fie aşa, întrucât stilul de viaţă poate fi foarte diferit: există patru tipuri de cuţite pentru brânză pentru că sunt tot patru feluri de brânzeturi, de la cea moale, topită gen fondu, la cea tare, iar acestea sunt produse în urma experienţei multor generaţii de firma olandeză (pentru cine nu ştie, Gauda este de aici) BOSKA. Ce putem face pentru ca să nu ne mai apese această superabundenţă de produse? Aşa cum explică prof. Hansjerk Mayer, care realizează în mod tradiţional tururi tematice ale târgului, soluţia este de a se produce mai puţin, dar de calitate mai mare, iar designul şi inovaţia sunt cheia succesului. Deseori, obiectele vechi care au cunoscut un succes important pe piaţă pot reprezenta