ENEL: Centrele de relaţii cu clienţii vor fi modernizate
Compania "Enel" şi-a propus să modernizeze, până la sfârşitul anului viitor, circa 40 de centre de relaţii cu clienţii, în toate cele trei zone din ţara noastră unde activează - Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea.
Primele centre vor intra în procesul de modernizare începând de astăzi. Acestea sunt situate în trei zone din Capitală, precizează un comunicat al societăţii.
În urma lucrărilor de modernizare, centrele de relaţii cu clienţii vor fi organizate în baza unui concept inovator pentru o cât mai bună gestionare a solicitărilor venite din partea consumatorilor în ceea ce priveşte rezolvarea operaţiunilor legate de energia electrică. În amenajarea suprafeţei, o pondere importantă o va avea spaţiul dedicat serviciilor de informaţii şi consultanţă, gestionare a contractelor şi relaţiilor cu clienţii.
"Modernizarea centrelor de relaţii cu clienţii face parte din strategia noastră de îmbunătăţire a calităţii serviciilor pentru clienţii noştri, prin care le oferim avantaje concrete în termeni de eficienţă, confort şi economie de timp. Această inţiativă se alătură altor facilităţi pe care le-am oferit deja, prin introducerea serviciului Telecitire şi a modalităţilor alternative de plată. Totodată, intenţionăm ca în scurt timp să le oferim clienţilor şi alte produse şi servicii noi, în concordanţă cu aşteptările lor", afirmă Matteo Cassani, director general al "Enel Energie" Muntenia şi "Enel Energie".
Pentru următorul an, "Enel Energie" Muntenia estimează că toate centrele de relaţii cu clienţii din aria sa de activitate vor fi modernizate. Lucrări similare sunt derulate şi în centrele de relaţii cu clienţii "Enel Energie" din zonele Banat şi Dobrogea. (Emilia Olescu)
* MAZDA: Vânzări duble în iunie 2010 faţă de iunie 2009
Producătorul de automobile "Mazda" a înregistrat o