Numărul tranzacţiilor de plăţi a facturilor operate de PayPoint în România a crescut cu 41% în perioada aprilie-septembrie, la 16,5 milioane, se arată într-un comunicat transmis redacţiei de operatorul britanic de plăţi.
Compania a raportat pe plan local rezultate pozitive şi pe segmentul încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite, în ciuda pieţei aflate în declin, precizează PayPoint.
"Performanţele PayPoint au fost puternic susţinute în decursul celor şase luni atât de adăugarea unor furnizori importanţi în portofoliu, pe segmente de plăţi variate, cât şi de diversificarea modalităţilor de plată pentru anumite servicii existente. În acest context, datorită semnării parteneriatului cu RCS & RDS, prin PayPoint se pot plăti în momentul de faţă facturi emise de toţi marii furnizori din România. Aceste servicii sunt în prezent disponibile în aproape 8000 magazine partenere de pe tot cuprinsul ţării, reţeaua locală PayPoint crescând cu 428 puncte de plată în intervalul analizat", se mai arată în comunicat.
Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2013-2014, încheiat la data de 30 septembrie 2013.
Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: "Ne face plăcere să anunţăm o creştere semnificativă a volumelor de tranzacţii şi, implicit, a cotei de piaţă PayPoint''.
PayPoint plc a raportat pentru cele şase luni un volum de 351,9 milioane tranzacţii procesate la nivelul grupului, în creştere cu 7,2 milioane faţă de tranzacţiile raportate în aceeaşi perioadă a anului precedent; valoarea totală a tranzacţiilor a atins nivelul de 6,9 miliarde lire sterline, în creştere cu 270,8 milioane lire sterline, potrivit sursei citate.
La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 54,1 milioane lire sterli