Reteaua a realizat luna trecuta o crestere a vanzarilor cu aproape 30% in conditiile cresterii numarului de magazine
la cinci si a suprafetei de vanzare cu peste 20%.
"In perioada 26-31 decembrie am realizat o crestere de 27% a vanzarilor, ceea ce a determinat o crestere totala cumulata de 28,6% pe luna decembrie a anului trecut fata de perioada corespunzatoare a anului 2004", a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour Romania.
Oficialul nu a facut alte comentarii legate de ritmul de crestere al vanzarilor in ultimul trimestru al anului. Daca ritmul de crestere din decembrie s-a mentinut si in celelalte doua luni, vanzarile din ultimul trimestru al anului ar putea aduce vanzari de peste 100-110 milioane de euro pentru Carrefour Romania.
Compania a anuntat pentru primele noua luni ale anului trecut vanzari de aproape 300 de milioane de euro, in crestere cu 80%, in conditiile in care numarul de magazine a crescut. In aceste conditii vanzarile Carrefour Romania la nivelul intregului an 2005 ar putea depasi 400 de milioane de euro, ceea ce corespunde unei cresteri de aproximativ 50% fata de anul 2004.
Produsele de baza nu au inregistrat modificari substantiale in vanzarile din acest an, dar s-au vandut tot mai multe aparate electrocasnice, televizoare si DVD-uri, sustin reprezentantii Carrefour Romania.
Daca in perioada dinainte de Craciun cozonacii si produsele de ciocolata au detinut ponderi importante in vanzarile retelei de hypermarketuri, in ultima saptamana a anului pe primele locuri s-au aflat bauturile racoritare, painea, sampania si fructele, dar si torturile gata preparate, DVD-urile si televizoarele.
Hypermarketurile Carrefour sunt prezente pe piata romaneasca din anul 2001 cand a fost deschis primul magazin in vestul Capitalei.
De atunci Hyparlo,