Start-up-urile din tehnologie şi online vor avea posibilitatea de a urca pe scena festivalului ICEEfest (Interactive Central and Eastern Europe Festival) alături de reprezentanţi ai unor giganţi precum Google, Facebook, Skype, Yahoo! şi de marile branduri şi agenţii de comunicare din întreaga lume, potrivit unui anunţ al organizatorilor.
„Formatul de prezentare va fi unul extrem de dinamic, şi anume ideile va trebui să fie cuprinse în exact 200 de secunde, care vor fi intercalate contra cronometru între prezentările susţinute de speakerii ce reprezintă marile branduri şi companii care vin la ICEEfest.
„Ideea ne-a venit ca urmare a numărului mare de cereri din partea unor businessuri (…) care nu îşi permit sau nu îşi justifică încă prezenţa la ICEEfest. Din acelaşi motiv am creat ofertele speciale pentru small business, studenţi şi freelanceri, cu reduceri considerabile de preţuri la biletele de intrare. Participarea la «200 Seconds of Fame» nu presupune costuri, este un gest de solidaritate din partea unei companii antreprenoriale către colegii care se află la început de drum. Evident, locurile sunt limitate şi, prin urmare, va fi nevoie să facem o selecţie“, a declarat Dragoş Stanca, managing partner al Thinkdigital România, organizatorul festivalului.
Selecţia businessurilor şi produselor care vor avea acces la acest format va fi realizată de organizatorii evenimentului pe baza propunerilor trimise de doritori până cel târziu pe data de 30 mai, pe adresa de email iceefest@thinkdigital.net
ICEEfest - prescurtare de la Interactive Central and Eastern Europe Festival - este noul brand sub care are loc evenimentul lansat în 2008 cu numele de RoNewMedia.
Start-up-urile din tehnologie şi online vor avea posibilitatea de a urca pe scena festivalului ICEEfest (Interactive Central and Eastern Europe Festival) alături de repr