Produsele bio reprezintă doar "o mică parte" din articolele solicitate de cumpărătorii români, a declarat Florin Căpăţână, director de calitate şi corporate affaires în cadrul Carrefour România, citat de Green Report.
Cu prilejul conferinţei Green Biz Forum de la Bucureşti, Florin Căpăţână a explicat că în Occident există "o frenezie a acestor produse, atât în fabricare cât şi în magazine", iar în unităţile din reţeaua Carrefour, inclusiv cele din România, se practică "o foarte bună comunicare" referitoare la calităţile alimentelor bio.
Cu toate acestea, în România produsele bio sunt deocamdată puţin solicitate de consumatori. "Ele sunt nişte produse de nişă, sunt doar câteva grupuri-ţintă care ştiu ce înseamnă aceste produse bio sau eco - depinde cum doriţi să le numiti", a explicat Căpăţână.
Printre produsele bio etichetate în mod corespunzător şi disponibile în magazinele din România se numără oţetul, uleiul de rapiţă, laptele din soia, pulpa de tomate, sosul de soia, dulceaţa de zmeură, muştarul şi pastele făinoase. De asemenea, există la vânzare vin bio şi bere ecologică.
Potrivit unor studii de piaţă, printre motivele care îi determină pe români să evite alimentele bio se numără preţul ridicat al acestora, precum şi gustul care, în unele cazuri, este diferit de cel al alimentelor clasice pe care le substituie. Produsele bio reprezintă doar "o mică parte" din articolele solicitate de cumpărătorii români, a declarat Florin Căpăţână, director de calitate şi corporate affaires în cadrul Carrefour România, citat de Green Report.
Cu prilejul conferinţei Green Biz Forum de la Bucureşti, Florin Căpăţână a explicat că în Occident există "o frenezie a acestor produse, atât în fabricare cât şi în magazine", iar în unităţile din reţeaua Carrefour, inclusiv cele din România, se practică "o foarte bună com