Bucurestenii ramasi in oras au preferat energizantele oferite de organizatorii maratonului in locul unei cesti calde de cafea si a unei oferte de locuinte prezentata pentru a cincea oara in decurs de o luna.
"Nu s-a intamplat nimic. Nici macar contacte nu am strans. De vina cred ca este nemediatizarea evenimentului. Nu am vazut picior de presa pe aici", spune George Dimitriu, consultant al firmei PYF Real Estate, care promoveaza ansamblul de apartamente Obor Towers din Bucuresti si care a fost prezent in cadrul targului de apartamente Condominium, organizat la sfarsitul saptamanii trecute la Sala Palatului, din Bucuresti.
Duminica, la ora 13, cateva sute de bucuresteni inca mai alergau pe Calea Victoriei, pana in apropiere de Sala Palatului, in cea de-a doua editie a maratonului Bucuresti, care a atras, potrivit organizatorilor, peste 4.000 de alergatori, in ciuda vremii friguroase din oras.
In acelasi timp, organizatorii targului imobiliar nu au putut face o apreciere privind numarul vizitatorilor din cele patru zile de desfasurare.
Toamna, cu aceleasi oferte
"Nu avem inca o evaluare a numarului vizitatorilor; vom face o estimare in functie de numarul de pliante care au fost distribuite. Mai relevanta decat cantitatea mi se pare calitatea vizitatorilor, care se observa prin impactul pe care l-au avut expozantii la standuri. Conditiile sunt foarte dificile fata de anii trecuti. Nu se dau credite, nu sunt proiecte noi. Aceasta este piata la ora actuala", a declarat Felicia Iordache, managing partner al firmei Plus Media, unul dintre organizatorii evenimentului.
Potrivit datelor de pe site-ul evenimentului, tarifele pentru expunerea unei companii in cadrul targului pornesc de la 860 de lei/metru patrat (200 euro/mp) pentru un stand standard, dar potrivit organizatorilor discount-urile au ajuns si la 50%.
Aceasta a fo