TBWA a castigat contul international Arcelor Mittal, cel mai mare producator siderurgic din lume, cu o cota de piata de 10% si 320.000 de angajati in 60 de tari. TBWA se va ocupa de comunicare corporatista, contul de creatie al companiei, dar si de ATL, BTL, creative developement si executiile internationale.
Agentia TBWA\Corporate, agentia de comunicare corporatista a TBWA\, a primit primul sau task, mai precis sa supravegheze lansarea brandului Arcelor Mittal, care este planuita pentru luna iunie a acestui an. Viitoarele campanii vor marca inceputul activitatii de advertising a Arcelor Mittal, dupa fuziunea de aproximativ 54 miliarde dolari (26.9 miliarde lire sterline) dintre Arcelor si Mittal, din luna iunie a anului 2006.
Alte responsabilitati ale TBWA sunt dezvoltarea strategiei corporatiste si a creativitatii pentru noul brand in cele 60 de tari unde manufacturierul opereaza. Dintre clientii TBWA\Corporate fac parte BNP Paribas, Carrefour, Bull, Gemalto, Dexia, MSN, GSK, Unilever.
"Arcelor Mittal se numara deja printre primele 50 de companii din lume, dar este un brand tanar, care se va dezvolta cu o poveste de succes incredibila. Arcelor Mittal intentioneaza sa dezvolte un brand care va aduce valoare companiei, dar si industriei, in totalitatea sa”, a declarat Keith Smith, presedintele TBWA\International, citat de presa internationala.
Un alt cont castigat, de aeasta data de TBWA\London, este LeapFrog, prin care va dezvolta pozitionarea strategica pe termen lung pentru brandul american de jucatii. Datoria agentiei va fi sa dezvolte gradul de brand awairness pentru noile produse pe care LeapFrog urmeaza sa le lanseze. La ora actuala, contul LeapFrog este detinut de TBWA\Chiat\Day din New York, care se acupa de el din 2006.
TBWA\London este prima agentie desemnata sa se ocupe de contul de advertising al LeapFrog, care valoreaza 2