Fosta lideră a tenisului feminin s-a întors la Roland Garros după o absenţă de nouă luni. Ea a fost eliminată în sferturi, dar a fost aplaudată la scenă deschisă. Semifinalistă a acestei competiţii în 2007, rusoaica a ajuns în această săptămână până în sferturile de finală, chiar dacă durerea la umărul drept - o problemă care a ţinut-o departe de marile concursuri atâta timp - încă mai persista. Absenţa ei a fost cauzată de o accidentare suferită în august, anul trecut. De atunci, Şarapova nu a mai participat la nicio competiţie, iar timpul şi l-a umplut cu evenimente mondene şi cu multe apariţii în revistele glossy şi în faţa fanilor.
Imaginea ei vinde ceasuri, haine, maşini sau bijuterii, astfel că, în cele nouă luni cât a stat departe de teren, Maria a avut timp să cântărească ofertele existente, să le continue pe cele vechi şi să semneze altele noi.
Pe lângă contractele vechi, Şarapova a mers mai departe cu un nou proiect început cu Sony Ericsson Mobile Communications, devenind astfel ambasadorul global al companiei. Rusoaica se va implica şi într-o serie de campanii adresate consumatorilor, create special pentru a interacţiona cu grupurile-ţintă ale companiei mobile.
Moda se numără printre principalele ei preocupări chiar şi când este pe terenul de tenis. În această primăvară, în timpul unei cine la Los Angeles, Şarapova s-a întâlnit cu Haan Cole, care i-a propus să devină imaginea noii sale colecţii de îmbrăcăminte sport - Cole Haan Sporting.
Hainele au fost pe gustul sportivei, care a acceptat imediat să le poarte. Ea le va asorta la bijuteriile de la Tiffany’s, companie cu care Maria are contract timp de patru ani.
La ediţia de anul acesta de la Roland Garros, Şarapova a primit o pereche de cercei de culoare albastru marin, pe care va trebui să-i poarte în timpul partidelor. Conştientă de