Piata de publicitate online si-a blocat investitiile iar proiectele sunt rare si nesustinute. Mai mult, contrele dintre unii jucatori majori din piata alimenteaza neincrederea companiilor, daunand in mod direct industriei. Acestea sunt cateva dintre opiniile lui Augustin Roman, seful pe online al GSP, care a oferit un interviu exclusiv pentru Wall-Street.ro.
Wall-Street.ro: In ultima perioada s-au petrecut mai multe permutari la Intact Interactive – a venit Bobby Voicu in functia de general manager, Sorin Danilescu (fost sef – n.r.) a plecat dintre noi, tu ai revenit pe functia mai veche de sef pe GSP.
Augustin Roman: Da, au avut loc schimbari, atat la nivel de oameni cat si de strategie. Inainte de venirea lui Bobby Voicu mi s-a oferit functia de general manager, dar am refuzat.
W-S.ro: De ce nu ai acceptat?
AR: Unul dintre scopurile pe care le aveam pe vremea cand eram general manager era sa reusesc o integrare cat mai buna intre mediul TV cu online. S-a dovedit a fi un lucru foarte dificil – e greu sa colaborezi cu anumite entitati din cadrul Grupului Intact. Fiecare grup are managerul ei, e o companie dificil de condus, ii urez mult succes lui Bobby Voicu si sper sa il ajute Grupul Intact mai mult deca m-a ajutat pe mine. Eu nu mai voiam astfel de responsabilitati majore, sa ma zbat intre mai multe medii diferite, cu sprijin mai putin decat mi-as fi dorit.
W-S.ro: Si care sunt target-urile tale ca new media manager?
AR: Sunt responsabil peste Pariori.ro, Tolo.ro si peste GSP – in care am integrat si site-urile “satelit” din trecut, precum Stelisti.ro sau Dinamovisti.ro. In februarie am refacut tot site-ul dar si sistemul de lucru din companie. Am adus divizia de print pe online, nu se mai lucreaza in echipe separate. Stirile se fac in timp real si unii dintre sefi decid ce se publica pe print. Am facut aceasta miscare